Colectie de povestiri inspirate din realitatea de zi-cu-zi

11 ian. 2010

Despre CARTI si felul de a citi

O leapşă…primita de la CARMEN

Este vorba de 16 întrebări, la care ne vom strădui să răspundem cât mai sincer:
1.Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Folosesc semn de carte.
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?
Din pacate...nu! Si de cumparat, îl las pe fiiul meu sa-si completeze cultura generala...E rândul lui.
3. Citiţi în baie?
DA! mai ales ziarul :-)
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?
Da, am vrut sa-mi scriu memoriile, dar nu stiu câti interesati ar fi...
5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Cde carti sunt de mare ajutor!
6. Care este cartea preferată?
Hm...nu pot numi o singura carte! nici macar trei!
7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Nu, pentru ca nu-mi place sa stiu ce se întâmpla pe urmatoarea pagina.
8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
O idee buna ar fi. Daca as putea articula ceva din cauza emotiei, m-as bucura sa pot cere macar un autograf :-)
9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Da, dar gasesc tot mai putini parteneri de discutii.
10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Autorul sau recomandarea cuiva pe gusturile caruia ma pot baza.
11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Clasicii români si ai literaturii universale!
12. Care este locul preferat pentru lectură?
In pat.
13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
In linişte, dar în general ma pot deconecta de ce se întâmpla în juru-mi.
14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
NU
15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Cumpărate; foarte rar împrumutate.
16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
Un nou prieten.
La rându-mi, ofer leapsa tuturor ce trec pe aici (nu prea stiu câti...) si doresc sa-mi faca bucuria de a lasa un semn...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu