Colectie de povestiri inspirate din realitatea de zi-cu-zi

14 nov. 2009

Bancuri de criza...

Un scotian se plangea de serviciile unei firme de curatatorie:
-E prea scump. Eu nu v-am adus decat o singura rufa la spalat!
-Aveti dreptate, dar intr-un buzunar al gecii dumneavoastra am gasit doua tricouri, in altul un pulover si in al treilea alte doua tricouri.
gelakguling
Care este diferenta dintre o banca de investitii si o pizza?
O pizza înca mai poate hrani o familie cu patru membri.
gelakguling
Azi am incercat sa fac o retragere dintr-un bancomat, insa am primit
mesajul “fonduri insuficiente”. Nu stiu daca se referea la ei sau la mine.
gelakguling
Nu-i asa ca se înrautateste criza creditelor? Pai, l-am împrumutat pe fratele meu cu zece lire în urma cu doua saptamâni si acum am aflat ca sunt al patrulea în topul creditorilor englezi.
gelakguling
Un om intra într-o banca si spune: “As vrea sa încep o mica afacere. Cum procedez?”. “Simplu”, spune directorul bancii. “Cumperi una
mare si astepti”.
gelakguling
Intre 2 maturatori de strada:
- Imi pareti cunoscut!
- Si eu cred ca ne cunoastem! Dvs in ce banca ati lucrat?
gelakguling
Un broker la penultimul etaj al unui zgarie nori din New York privea ingandurat pe fereastra. La un moment dat, de la ultimul etaj sare un alt broker pe geam. La care asta se uita in jos speriat si zice "Ce-o
sti asta si io nu stiu?"
gelakguling
Cum afli care banca practica dobanzile cele mai mari?
Simplu: camera video care trebuie sa filmeze hotii este indreptata catre ofiterul de credit.
gelakguling
– Tata, care este diferenta dintre prosperitate si criza? - intreaba Bula.
– E simplu, fiule. Prosperitate inseamna Mercedes, sampanie, amanta. Criza inseamna metrou, sifon, maica-ta...

Un comentariu: