Colectie de povestiri inspirate din realitatea de zi-cu-zi

29 mar. 2010

De prin lume adunate :)

* Cum se numeste mama Irinei Loghin?
* Irina Logoff.

* Ce le zice Alba ca Zapada celor 7 pitici ca sa se scoale?
* 7UP!

Statisticile sunt precum costumele de baie : iti arata ce stie toata
lumea si iti ascund exact ceea ce ai fi vrut sa afli.

2 macaroane merg pe strada; care-i barbatul ?
* Ala cu oua.

Reclama la o agentie de turism din Germania : VIZITATI
ROMANIA - MASINA DUMNEAVOSTRA ESTE DEJA ACOLO.

Cum transformi un pentagon intr-un patrat ? Raspuns : folosind
teorema lui Bin Laden...

Bin Laden se uita la turnul din Pisa , trage doua fumuri de
tigara si spune in scarba : Amatori!

Ion si Maria se cunosc pe plaja. Se privesc, se indragostesc si se
casatoresc repede. In noaptea nuntii... Ion : Iubita mea, de azi inainte te voi numi Eva. Maria : De ce? Ion : Pentru ca esti prima mea
femeie.
Maria : Bine, atunci eu te voi numi Peugeot Ion : De ce? Maria : Pentru ca esti numarul 307

Ce zic ciobanii cand se descalta ?
- ???!!!
* A mai trecut un an!

Intre colegi:
* De ce nu lucreaza Popescu saptamana asta ?
* Il inlocuieste pe sefu'.

Bula soldat trimite acasa un pachet in care era o grenada si o
notita :
Mama, daca tragi de cuiul asta, primesc invoire o saptamana !

Politia rutiera la locul accidentului discutand despre importanta
purtarii centurii de siguranta :
* Uitati-va la acest om care nu a purtat centura : capul rupt,
matzele pe parbriz, ochii in pomi, fara maini... In schimb, uitati-va la cel
care a purtat centura... parca-i viu

* Ioane, cumparatu-ti-ai masina ?
* Cumparat, Vasile!
* Ce culoare?
* Pai ma Vasile, ai vazut ceriul la apusu' soarelui ?
* Vazut-am !
* E, tot ase , numa' ca verde.

Trei blonde erau blocate intr-un lift :
* Ajutor!, ajutor!!!!!
Stau un timp si zice una :
* Haideti sa strigam simultan.
Si se apuca blondele:
* Simultaaaan !Simultaaan !!!!!

Un tip bate la poarta unei case! Un caine se ridica in 2
picioare si-i spune:
* Stapanul nu e acasa !
Tipul lesina de spaima. Cînd isi revine, îl intreaba pe caine :
* Pai, daca esti caine,de ce nu latri ?
* N-am vrut sa va sperii !

Balenoiul se invarte in jurul balenei :
* Guvernele tuturor tarilor, sute de organizatii ecologiste, lideri
politici de marca, milioane de oameni - toti se lupta ca specia
noastra sa supravietuiasca, iar tu imi spui mie ca te doare capul...

Bula si taica-sau:
* Ce mai e nou pe la scoala, fiule ?
* Nimic ! Mi-au prelungit contractul pentru clasa a VI-a !

Doi tipi în parc arunca niste coji de pîine la porumbei.
Zice unul dintre ei :
* Uite, porumbeii astia sunt ca politicienii !-??
* Pai cât timp sunt jos îti manânca din palma , dar daca ajung
sus se gainateaza pe tine!



Un politist patrula noaptea intr-un binecunoscut loc pentru parking.
Vede un cuplu intr-o masina, cu luminile aprinse. Cînd se apropie,observa ca barbatul era pe locul soferului citind o revista, iar tanara, pe bancheta din spate, croseta. Socat de situatia asta surprinzatoare, politaiul se apropie de masina si bate in geam.
Tanarul da fereastra in jos...
* Da, dom'le politai ?
* Ce faceti voi aici ?
* Nu-i evident ? Eu citesc o revista...
Aratand catre tanara femeie, politaiul zice :
* Bine, bine, dar ea ?
Tanarul raspunde :
* Cred ca isi croseteaza un pulover...
Politistul e bulversat total. Un tanar cuplu in masina la oraasta si nimic obscen !
* Cati ani ai tinere ?
* Douas'cinci...
* Dar ea, ce varsta are ?
Tanarul se uita la ceas si zice :
* Va avea 18 in 20 de minute...

O femeie a venit si ea sa se spovedeasca la biserica. Se duce la
preot si-i spune :
* Parinte, aseara am visat ca un barbat a ravnit la mine si m-a
dezbracat... Parintele îi da hainele jos si spune :
* Asa, fata mea ?
* Da asa.. Si m-a luat in pat si am facut amor.
Parintele o duce in altar, face amor cu ea si apoi o intreaba :
* Asa, fata mea ?
* Asa, da. Si apoi mi-a lasat un cec de 10 000 $, zice fata. La care parintele :
* Eh, vise, tata, vise.....

Un neamt vine sa studieze in Romania si se imprieteneste cu un
roman.
Dupa ce isi termina studiile, il invita pe roman la el acasa.
Romanul ramane uimit cand vede o casa frumoasa, cu Mercedes la scara si il intreaba cum de a reusit in asa putin timp sa se imbogateasca.
* Vezi podul ala ? zice neamtul. Ei, din zece saci de ciment, doi ii
luam eu, ca asa am invatat in Romania . Dupa un an de zile,
neamtul ii intoarce vizita romanului si ramane cu gura cascata cand vede o vila de 20 de camere, Ferrari in garaj, si il intreaba cum a facut.
* Vezi podul ala ? zice romanul.
* Care pod ??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu